maandag 19 augustus 2013

Dip

En dan bedoel ik geen chocoladedip op een lekker softijsje maar een nazomerse fietsdip. Nadat ik terug gekomen ben van vakantie, nu anderhalve week geleden, is de motivatie om te fietsen ietsje minder. Niets om ongerust over te zijn, echter een enkele volger van mijn blog vraagt zich af waarom er dan geen nieuwe stukjes op het blog verschijnen. Nou omdat ik dus een fietsdip heb......en ja er wordt gewoon getraind want volgende week woensdag vertrek ik voor mijn één na laatste fietsuitdaging van 2013 en dan moet er toch nog iets gebeuren. Vorige week zondag 11 augustus 59 kilometer en woensdag 14 augustus 44 kilometer waren de afstanden. Gisterochtend stond er een opmerkelijke rit op het programma. Zwager Eelco en vriend Henri zouden voor het eerst mee gaan voor een ritje. Eelco ging op mijn mountainbike en Henri op zijn net nieuw aangeschafte Koga. Het werd een tochtje langs Warga, Wartena, Suameer, Bergum en Tietjerk en kwam uiteindelijk uit op 49,6 kilometer. Het vertrek werd uitgesteld van 10 naar 11 uur vanwege regenbuien maar eenmaal op de fiets werd het stralend weer met een stevige wind uit het westen. Gezien de gekozen route eerst voor de wind en terug tussen de boompjes door tegen de wind. Heerlijk rustig gepeddeld en een bijdrage geleverd om mijn dip te overwinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten