zaterdag 29 maart 2014

Lauwersmeertocht

Vandaag de Lauwersmeertocht met FTTC Stiens gefietst. Het was voor mij de eerste 100km+ rit en die is goed bevallen. Om acht uur vertrokken wij met ongeveer 50 fietsers voor een mooie rit richting het Lauwersmeer gebied. Tot de koffiestop in Zoutkamp was het behoorlijk fris en wordt in zogenaamde gemengde groepen gefietst, na de pauze gaan snelle jongens bij elkaar in de eerste twee groepen en diegene die wat rustiger wil gaat in de derde of vierde groep. Het werd een van de snelle groepen en met het doorbreken van een lekker voorjaarszonnetje was het merkbaar dat het tempo aanzienlijk hoger kwam te liggen dan voor de pauze. Gelukkig kon ik het lekker volhouden wat voor een voldaan gevoel zorgt. Het belangrijkste van de dag vergeet ik bijna te vertellen. Zelfs in Zoutkamp hebben ze gehoord van het Sonja Apfelstrudeldieet waardoor ik de voorgeschreven hoeveelheid kilocalorieƫn weer tot mij kon nemen en dat ook vol overgave heb gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten