zondag 23 maart 2014

Hersteltraining

Gisteravond ontstond whatsapp verkeer met zwager Eelco en El Laffo Richard of er vanochtend nog een rondje gemaakt ging worden, ook Hannes had in de middag nog eenzelfde vraag gesteld. Ach ja, de snerttocht van zaterdag was niet al te hard aangekomen en omdat ik weinig talent heb moet ik veel trainen dus stemde ik in om mee te gaan. Het werd een antiwindroute vanuit SouthernNeigbours richting Warga. Ik had de hoop dat het niet al te hard zou gaan maar nog maar net vertrokken sloot ook Johan van Dijk aan en werd het tempo aardig opgeschroefd. Na 61 kilometer was ik weer thuis, geen snert of apfelstrudel onderweg, alleen maar fietsen. Daar waar een hersteltraining wellicht het beste was geweest werd het een intensieve training die lichamelijk toch wel wat impact heeft want ik voel mij vanavond niet helemaal fit. Vroeg onder de wol dan maar want volgens Joop Zoetemelk win je de tour in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten