zondag 2 februari 2014

Horrorwinter van Piet P.

Enkele maanden geleden las ik een artikel van een weerman genaamd Piet Paulusma. Hij zette mij toen aan het denken... verleng ik mijn abonnement bij de sportschool, welke andere fietstraining kan ik binnen nog meer bedenken enz. enz. Want hij schreef dat het een horrorwinter zou gaan worden en ik wilde mij graag goed voorbereiden op een nieuw fietsjaar. Nu het 2 februari 2014 is en slechts de dagen nog kort zijn zit onze Piet er een klein beetje naast. Er is vanaf oktober slechts 1 zongdag geweest dat ik niet kon fietsen en dat lag niet aan het weer. Vandaag ook weer een prima rit van 65 hele kilometers met een erg stevige bries en vooral het gemiddelde waar we mee thuis kwamen was best aardig voor deze tijd van het jaar. Ik hoop dat die beste Piet niet teveel heeft aangekondigd over een slechte lente. Wat mij betreft mag die wel aanvangen met mooi en rustig voorjaars weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten