maandag 13 januari 2014

I have a dream

"Nooit meer lekrijden".  Het lijkt voor een fietser een droom te zijn zoals "kunnen vliegen" er sedert mensenheugenis er een is voor de mens.  Het zal allicht wel een droom blijven zolang er wordt gefietst met luchtbanden. 

Ik reed gisteren 2x lek!?!?!?!?

Soms wordt het gekoppeld aan het ontbreken van de juiste vorm, anderen koppelen het aan het niet voor elkaar hebben van mijn materiaal maar zoals hierboven beschreven ligt het niet aan mij. De vorm is uitstekend mag ik wel zeggen en het materiaal zelfs meer dan uitstekend. Afgunst en jaloezie liggen bij de criticasters meer voor de hand maar ik zal mij hierdoor niet van de wijs laten brengen want " I have a dream" . On the road to klasbak 2015 zullen er wel vaker obstakels worden opgeworpen en kritische artikelen worden gepubliceerd want de concurrentie lijkt geen enkel middel te schuwen. Gisteren in ieder geval drie uren heerlijk gefietst onder perfecte omstandigheden en volgens de trainingsschema's prima gepresteerd, in cijfers: 80 kilometer, windkracht 2, temperatuur 6 graden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten