zondag 5 januari 2014

Voorjaar 2014

Of ben ik van slag als ik deze titel kies.....
Het was vanochtend heerlijk fietsweer en dat waren velen met mij eens gezien het aantal fietsers dat wij tegen kwamen. Met Hannes en Eelco afgesproken en vanaf Leeuwarden koers gezet richting Joure. De wind was zuid-west en via Eagum, Grou, Irnsum, Oude Schouw en Terhorne naar Joure eerst alles tegen de wind. Het voordeel is dan dat je ook weer eens voor de wind krijgt en dat was dus vanaf Joure. Heerlijk voor het lapje zeggen ze dan, maar dat roept bij mij direct de vraag op wat dit lapje betekent. Nou ja, niet te lang bij nadenken, het fietst gewoon heerlijk. Na 65km kwamen we weer terug bij Leeuwarden waar de Douwe Kleefstraloop werd gehouden en bij het passeren van de van Harinxmabrug werd Henk "Bianchi" Postma nog gespot. Een prachtige rit met goede omstandigheden is weer toegevoegd aan mijn fietsherinnering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten