woensdag 26 februari 2014

Fred bluft nooit

Vandaag als excuus de voorjaarsvakantie van de kinderen gebruikt om een dag vrij te nemen. Omdat de ochtend veelal door de kinderen gebruikt wordt om uit te slapen een uitgelezen mogelijkheid voor mij om met dit prachtige weer te gaan fietsen. Richard, Hannes en Eelco waren ook vrij dus er ging weer een mini ViaData reclamekaravaan op pad. De rit was zwaar, misschien ook wel omdat ik gisteravond nog een uur spinning had gedaan, in ieder geval was na 2 uren de pijp leeg. Echter toen moesten we nog een half uur. Uiteindelijk na 71 kilometer thuis met zere benen maar wel voldaan. Net voordat ik thuis kwam fietste ik nog een gevaarlijke outsider voor de klasbaktrofee 2015 tegen het lijf, Fred Bouma gaf aan dat hij deze week al voor de tweede keer op pad was en vandaag lekker zo'n 45km had gefietst. Ik geloofde hem direct want iedereen die Fred kent weet, Fred bluft nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten