zondag 27 oktober 2013

Koploper gezocht!!!

Het lijkt er in dit weekend op dat geen enkele voetbalploeg in de eredivisie koploper wil worden. Hoe anders is het in mijn wedstrijd met de kilo's. Ik wil graag koploper worden en aangezien ik de enige in deze wedstrijd ben ben ik mijns inziens ook koploper. Het gaat nog steeds best goed alleen zijn de kilo's die ik in het begin per week verloor overgegaan in enkele honderden grammen. Inmiddels wel de mijlpaal van 10 kilo gewichtsverlies bereikt en voel mij daarom wel koploper. Wat heb ik daarvoor deze week gedaan? Dinsdag een spinningles, donderdag 38 kilometer gefietst en vanochtend weer een spinningles en natuurlijk Sonja Bakker haar dieet gevolgd. De komende week ga ik dus als koploper door het leven en zal ik proberen deze positie vast te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten