zondag 3 november 2013

Toch weer een PR deze week

Toch weer een PR deze week, maar helaas niet een positieve. Dinsdag was een bezoek aan cambuur reden om de training naar woensdag te verplaatsen. Woensdagavond hardlooptraining met 6x3 min. en 1 min. rust. Het liep heerlijk maar geen PR. Vrijdagavond naar de sportschool, eerst 3 km op de loopband joggen en daarna 1 uur en 15 min. spinnen. Het ging heerlijk maar geen PR. Zaterdagmiddag de nieuwe MTBfiets uitproberen, een Sensa Sella 29" TNT Tour, vrijdag binnen gekomen wilde ik zo snel mogelijk een stukje rijden. Zaterdag dus vertrokken en 37 kilometer gefietst en 3 km gewandeld en ja hoor daar was mijn nieuwe PR. Na 37 km op mijn nieuwe fiets trapte ik stevig door nadat wij (Eelco en ik) even moesten inhouden om over te steken. Op het moment dat ik uit het zadel ga om aan te zetten schoot mijn linkerbeen hard door en bleek de ketting geknapt en ja dat heb ik nog nooit eerder gehad dus een PR maar niet één waar ik blij mee ben. Oja, ik ben ook hard op weg naar maat S. Het afvallen gaat gestaag door en ik zit inmiddels op maat XL dus nog even doorzetten. 

1 opmerking: