woensdag 27 augustus 2014

Lange werkdag!

Pap heb jij vrij vandaag? Nee hoor ik moet werken. Maar je neemt je fietskleren mee? Ja ik ga mountainbiken voor het werk. Maar dan ga je dus fietsen en niet werken. Ja, ik ga fietsen maar dat is ook voor het werk.... Zo ging gisterochtend ongeveer het gesprek bij ons thuis met een van mijn dochters. Tja, vanuit een leverancier was het aanbod gekomen om in Tecklenburg te gaan mountainbiken met nog 60 andere bedrijven. Netwerken of net werken....... zeg het maar. In ieder geval heb ik genoten en gewerkt moest er zeker worden. Het professionele mountainbike team van Feenstra begeleide de dag die qua weer, route en verzorging fantastisch geregeld was. S'ochtends om 7.30 vertrokken en s'avonds om 22.00 uur weer thuis maakte het een hele lange werkdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten