zondag 22 december 2013

Digitale stilte

Het is sinds 1 december stil geweest op mijn blog. Niets aan de hand hoor. Er viel gewoon weinig te melden en eigenlijk is dat nog steeds zo, alhoewel? Mijn streefgewicht is gehaald, overigens was mijn doel om 1 februari 2014 zover te zijn dus zet ik nog maar even door, maar vol trots kan ik zeggen dat de 95 kg bereikt is. De wielerkalender krijgt ook vorm, te beginnen met de koffietocht van FTTC Stiens. Limburgs Mooiste zal in juni worden verreden vooraf gegaan aan een paar dagen Limburgse heuvels. In de 2e week van September ga ik een week naar Frankrijk om de Mont Ventoux te beklimmen en geld in te zamelen tegen kanker. Tussen deze ritten door zal er lokaal nog genoeg gedaan worden, zal Tecklenburg wel een aantal keren aangedaan worden en staan er nog 3 weken Gardameer op het programma waar de fiets meegaat. Allemaal leuke dingen voor 2014, voor nu wens ik alle blogvolgers fijne feestdagen en een succesvol en gezond 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten