dinsdag 25 juni 2013

Laatste rit

Vandaag mijn laatste rit op de Focus Cayo. De rit ging vanavond richting het noord-westen omdat daar de wind vandaan kwam. Lastig vanuit Zuiderburen omdat ik dan eerst door de stad moet naar Westeinde, maar ja ik rijdt graag eerst tegen de wind om op de terugweg voor de wind mijn gemiddelde op te schroeven ;) . Na Westeinde ben ik richting Marssum gegaan, langs Menaldum, Berlikum en Beetgummermolen terug naar Leeuwarden. De laatste 46 kilometer op de Focus omdat ik morgen mijn nieuwe fiets ga ophalen. Na twee jaar trouwe dienst van de Focus met compact wilde ik graag naar een triple. Uiteindelijk is het een hele nieuwe fiets geworden, een BIANCHI INFINITO.



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Elke echte fietser weet dat wijn uit Frankrijk komt, auto's uit Duitsland en fietsen uit Italie!

    Wisten ze bij Klamer niet dat er Campa op een Bianchi hoort? Schakel je ook nog tot 29 achter!

    BeantwoordenVerwijderen