zaterdag 4 mei 2013

Campione, Campione, olé olé olé

Gisteravond ook zo genoten? Nou ik wel. Mien clubke is kampioen wurden gisteravond. Kippenvel momentje. Het werd daardoor later dan verwacht dat ik op bed ging, ik heb zelfs nog overwogen naar het stadion te gaan. Uiteindelijk verstandig gedaan omdat vandaag een rit in het Duitse Tecklenburg verreden zou gaan worden. Om half negen zou Richard mij oppikken om vervolgens in Deinum Henk Postma op te halen. Rond elf uur kwamen wij aan en begonnen onder prachtige weersomstandigheden (zon, 19 graden en weinig wind) in korte broek en shirt met korte mouw aan onze rit. Na een paar mooie klimmetjes en evenzovele kuitenbijters was er rond één uur de onvermijdelijke kaffee mit apfelstrudel und sahne, die vandaag lekkerder smaakte dan anders. Na de pauze eenzelfde beeld als daarvoor, klimmetjes en kuitenbijters. Na 72 kilometer en 1280 hoogtemeters zat het er op waarbij de laatste 10 km de pijp leeg was en dan moet je nog weer terug naar de parkeerplaats in Tecklenburg. Waarschijnlijk was dit de laatste training waar bergjes in zaten voordat ik eind mei naar De Dolomieten vertrek voor de wedstrijd om de klasbaktrofee. De kansen op  succes en eeuwige roem zijn weer toegenomen en met de moraal is niks mis. Oja, en CAMBUUR is kampioen!!!!!!!!!!!!! Dat was een verrassing dus wie weet win ik de klasbaktrofee.
Campione, Campione olé olé olé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten