zaterdag 28 maart 2015

Longontsteking

Ja, daar zit je dan. Twee weken geleden na de koffietocht met FTC Stiens kwam de koorts, het hoesten en de pijn. Oordeel van huisarts, longontsteking. Daar ben je dan even zoet mee maar gelukkig gaat het ook weer over. Vermoeidheid en licht hoesten is vandaag het enige wat rest en omdat er de komende weken toch wat ritjes op de planning staan wilde ik met een lekker voorjaarszonnetje toch maar vertrekken. Net buiten de wijk tref ik Henri die na wat alcoholische versnaperingen van gisteravond even een "herstel" rit wil maken. Ik was daar wel blij mee want daarmee had ik een menselijke windstopper en hebben we via Wirdum, Grou, Irnsum en Reduzum een kleine 35 kilometer weggetrapt. Heerlijk om weer op de fiets te zitten, nu kijken of ik de komende twee weken nog wat kan verbeteren qua conditie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten